helgen

hejsan bloggen. Dags att berätta om min fartfyllda helg.

Ifredags så blev kvällen som sagt inte som planerat. mycket roligare faktiskt.



sjukt grym trollkar



fredag kvällen börja på hotel scandic och sen så åkte vi vidare till anker det är ett roligt ställe det man träffar alltid massa roligt folk där. Va hemma vid halv 5

Ilördags så vakna jag tidigt för att va på jobbet och öppna va där bara i en timme sen så åkte jag och mamma hem till mormor och hjälpte dom att städa och fika. alltid lika trevligt att träffa gamlingarna. Sen åkte jag hem och åt middag pappa har kommit hem efter två veckor på landet. Stress sen gjorde jag mig iodring för att åka in till stan och träffa angii och ligan på fridays dom har helt grymt goda moitos med jordgudd i.



va bara där en snabbis för att sen åka oh träffa Liz och några för att gå på rocks där tog vi några cider och sen gick vi vidare igen till after i gamlastan. Man träffar alltid massa kompisar där. roligt. När det stängde så tog vi oss till donken och åt burgare. Va hemma vis stax efter 5 eftersom jag fick stå och vänta på bussen i centralen i en halvtimma ni kan ju gissa om mina fötter va is när jag kom hem. Dom va alldeles röda och iskalla.

Isöndags försökte jag sova så länge som möjligt men världen va mot mig eller rättare sagt mina grannar hata stod ute i porten och banka. Krig.
Och på eftermiddagen åkte jag syrran och pappa till farmor och fika. trevligt.
På kvällen gjorde jag så lite som möjligt eller jag städa lite i rummet och så bytte gardiner nu ska julen ut.

ja det va väl min helg i korthet.

// Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0