fredag

hejsan blogg läsare
Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra. Idag har jag varit hemma hela förmiddagen och bäddat ren sängen städat lite och umgåts med mamma. Gud vad man uppskattar sin mamma mer när man inte har henne hemma varje dag. Vi satt och kolla i kataloger från ellos och laredutehitta en massa roligheter.
Sen åkte jag och hälsa på angii på hennes jobb, hennes arberskamrater är alltid lika kansiga.
och nu sitter jag på jobbet och jobbar. Ska snart ta och städa igen.
Jobbar till kl 20 i kväll och efter det vet jag inte vad jag ska göra. blir nog en lung kväll ska nog hem och byta gardiner gud så roligt att göra en fredags kväll. hoppas att mitt bredband har börjat funka igen. Det har varit trasigt i 3 dagar nu. dumma teknik.

kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0