äntligen fredag

Hejsan bloggen läsare.
Hur är det med er idag? med mig är det bara bra. Har haft en lung och skönt morgon som vanligt. städat rummet som vanligt hehehe det blir sjukt lätt stökigt när man bor på en pytte liten bostads yta.
Ja idag är det jobb som vanligt mellan 14-20 som vanligt. Innan jobbet ska jag försöka hitta en locktång min har försvunnit på nått konstigt sätt så ny tänkte jag köpa en ny.
Idag har vi faktiskt en hel del att göra på jobbet ska dels byta skyltfönster och sen så ska lära den nya tjejen hela sortimentet och hela kassa systemet.
ja en del att göra helt enkelt.
Efter jobbet ska jag hem till syrran vi ska ha mys kväll med film och glass och en stor skål med godis. MYs.

nej nu börjar jag bli uttråkad

dags att äta lunch.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0