stockholm

hejsan bloggen nu är jag hemma igen. Eller rättare sagt så kom jag hem igår men jag kom så sent så då hade jag inte ork.
Åhh vilken helg jag har haft då. Fredagen va helt galen som sagt. Lördagen va lite lugnande. Vi alla va nog lite trötta från fredagen. 



de tre musketörerna



förfest hos zara



student koridorfest



stokholms tjejerna som visar var skåpet ska stå.



där fick jag till de

jaa nej nu är jag tillbaka i stockholm och värkligheten. De va bara att gå upp i morrse och gå till jobbet.
Dagen idag har gått långsamt.
Imorogn är det jobb mellan 10-16 sen är det älsklings kursen igen. Ser värkligen framemot det.

dags åå sova
kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0