söndag

Hejsan bloggen.
Lite dåligt med uppdaterande i helgen men jag har varit upptagen.
Ifredags så hade jag en lugn kväll hemma med angii vi satt hemma kolla på film och snacka skit. Vi planera även våran resa till Taromina som ska bli i början av september. Ska bli sjukt kul och skönt. Senare på kvällen så kom syrran över och höll oss sällskap.
Ilördag vakna jag tidigt gick upp och gjorde frukost till mig och syrran. Fick jätte söta alla hjärtans dag presenter av henne muffins formar från lagerhouse och en super gullig liten gossedjur drake.
Efter en lugn morgon så åkte vi in till stan och hade en trevlig dag. Fika och fönster shoppa.
På eftermiddagen mötte jag upp Emelie (vi måste tjata på henne så hon bloggar mer) sen åkte vi hem till mig och åt middag diskutera skolor och löste världs krigen. Vi hade planerat en hemma kväll med film och tycka synd om oss själva att vi va ensamma på alla hjärtans dag. Men så blev de inte. Vi kände att vi kanske kunde ha turen och hitta prinsen på kärleks dagen. Så vi gick ut och svängde våra lurviga. Och gjorde stan. Vi va på sammanlagt 3 ställen.
Men tyvär fick ingen av oss en kyss av prinsen. Vi somna halv 6 båda lite besvikna av att inte fått nån kyss av prisen.
Idag har vi båda varit hemma hoss mig kollat på tv surfat runt på youtube.

nu tänkte jag fortsätta att kolla på beck

kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0