rädda mig

åhh snälla någon rädda mig. sjukt uttråkad.

Kommentarer
Postat av: En viss Karolina

Då får du en rolig historia av mig (:





Det var en gång en amerikans, rysk och svensk som var inne på en bar.

Efter ett tag kommer Jesus him self in och amerikansken börjar;

- Åh Jesus, kan du inte boka min ryggvärk?

Och poff så lägger Jesus handen på amerikansken rygg och allt blir bra. Så kommer ryssen:

- Kan du inte lindra min fruktansvärda huvudvärk?

Och poff så mår ryssen bra.

Sedan vänder sig Jesus mot svensken och frågar:

- Något jag kan bota på dig?

Svensken;

- Nej för fan, jag är sjukskriven!





Hoppas du har lite roligare nu! Hade!

2009-02-16 @ 19:08:09
URL: http://carrosin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0