fredag

hejsan mina vänner
hur är det med er idag? med mig är det bara bra. rätt pigg för att ha gått upp vid 8.
Förlåt för det mindre bra uppdaterandet dom senaste dagarna. Det beror faktiskt inte på mig utan på att vårat bredband hemma har strulat som vanligt. Varför kan inte tekniska saker bara funka måste dom strula hela tiden.
Idag är det jobb som gäller mellan 10-16 sen ska jag hem och göra mig i ording för ikväll är det födelsedagsfest som gäller ute i täby. Ska bli sjukt roligt.
Men va piiipp ska jag ha på mig ikväll det jag hade tänkt att ha funkar inte så br ihopp med snön. pumps åå snö blir lite kalt kanske eller så får jag lov och lida. vill man va fin får man lida pin.

kram åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0