en resa till NY tack

englas blogg kan man vinna en resa värd 10 000kr från airtours. Om jag skulle vinna en resa till New York så skulle jag ta med mig min helt underbara stora syster Jeanette.  För att visa henne hur mycket jag älskar henne och det skulle va kul att åka på en city wekend  till Ny och se den vackra pulserande staden tillsammans med henne. Kolla i alla underbara butiker äta massor med god mat och se Grand zaro och makalösa central park. Som en dröm som går i uppfyllelse. Få se staden som jag drömmer om varje kväll när jag sitter och ser gamla avsnitt av Sex and the city. Och få uppleva det där som alla pratar om med den makalösa staden. Få drika en riktig cosmopolitan i riktig Sex and the city anda. Gå runt i alla märkes butikerna och shoppa dom där plaggen som ger en fjärilar i magen.
En dröm som går i uppfyllelse. Ska be en bön att jag vinner.

// Åsa

Kommentarer
Postat av: netten

du är bäst det vet du. klart att vi vill se NY. det skulle sitta fint att få lite syster tid.

jag älskar dig det vet du.

puss



liten/störst bäst vackrast

2009-02-12 @ 20:01:28
Postat av: Vossan

I NY befinner jag mig 6 April, hoppa ner i resväskan ;)

Fint skrivet förresten!

Puss

2009-02-12 @ 22:10:30
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0