.

Ja nu har vi varit hemma ett tag som dom flesta vet och sveriige är kallt. Vi båda kastades in i vardagen Jag (åsa) fick som en smäll i ansiktet slänga mig in i och söka jobb vilket inte har gått så bra som jag öskade. Och jag börjar känna paniken i hur f*n ska jag göra om jag inte hittar något jobb. Uch nej jag vill inte äns tänka på de.
Emelie kastades in i alla hennes jobb och hon springer mellan dom. Hon försöker att hinna med så många jobb som möjligt. Vi längtar bara efter att få åka iväg igen. Vi längtar fter värmen och livet som är när man är ute och reser.

ja nu har jag uppdaterat lite iallafall

// Åsa

Kommentarer
Postat av: P

Ja,lite.

2009-12-04 @ 08:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0