Sista dagen

Idag är det min sista dag på semestern. Har blandade känslor att gå tillbaka till jobbet och har verkligen ingen aning vad jag ska göra i höst. I fredags fyllde jag 21 år firade det först med att vara på stranden med två av mina systrar och min syster son. Senare så kom Åsa och Sofia och några till och grillade och så blev det present öppning : )
Av mamma och pappa fick jag pengar av som jag köpte en DVD spelare för idag, av Sofia fick jag en jätte fin klänning av Åsa fick jag en tesil, en ram, ett armband, ett par gröna bikini trosor och ett par sockor : ) Av min syrra fick jag en rosa bibel. Senare så gjorde jag och tjejerna iordning oss och drog först för att möta upp en kompis till Åsa och var där ett tag sen drog vi vidare : )

Tack alla för en underbar dag

På lördagen så kom min äldsta stora syster och hennes en vecka gamla dotter på besök och jag fick ett kort där det stod att nu i veckan så kommer det ett paket till mig och har ingen aning om vad det kan vara är från mina två äldsta syskon och deras respektive + barn.

Just nu sitter jag och lyssnar på den här låten en vana jag har varje gång det känns jobbigt. Är ganska låg just nu men det ordnar sig hoppas jag...

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0