onsdag

Hejsan bloggen.
Hur är det med mina läsare idag?
med mig är det bara bra. Har en efektiv dag idag. Gick upp tidigt och åt en stabil frukost sen så börja städa mitt rum och fixa iording bland en massa papper. Sen så hoppa jag in i duchen. Har fixat lite med prsenter också, jag ahr två födelsedagar i helgen och en nästa helg så det kräver lite planering.

Jag och Emelie hade en super trevlig dag igår i solen i rålis. Vi låg och sola i ett par timmar sen så åkte vi in till gamalastan och kolla i alla mysiga butiker och åt glass. Helt underbar god glass. Och så fynda jag en bikini underdel och en tesil. Ja jag vet jag hittar alltid så konstiga saker En tesil.

nej nu ska jag snart åka till solna och kolla efter lite saker. Måste bara kolla lite jobb först. 

// Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0