onsdag

God morgon vänner
Hur är det med er idag? med mig är det bara bra. känner mig lite deppig idag.
Vad ska ni göra för nått roligt idag? jag ska sitta hemma och skiva jobb ansökingar. Vilket inte är det roligaste som fins. Jag måste värkligen ta tag i mitt jobbsökande, jag har väl förnekat situationen tidagre och sysselsatt mig med alt annat än att säka jobb. Men tyvär så måste ju pengarna in på nått sätt så det är ju bara att bita i det sura äpplet och sätta fart med jobb sökandet.
Jag har nog förnekat situationen tidigare eller jag vet ju vad som har hänt. Men sommaren och alla dess roligheter har lockat mer än att sitta hemma och ta tag i det. Varför kan inte jobben komma på silverfat? I och för sig har inget kommit på silverfat så varför skulle jobben göra det.

så i dag blir det att sitta hemma och söka jobb. måste väl gå utanför dörren och hitta på nått roligt annars kommer jag bli knäpp.

tänkte att jag skulle visa er vad jag har fyndat i veckan. kommer snart


Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Heja Britta, snart dyker de nog upp ett jobb pa silverfat ska du se!

Ska halla alla tummarna for dig!:D

2009-08-12 @ 19:52:09
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0