fynd

                                             
 Jag gjorde världens fynd i förra veckan på jc 39 kr för båda delarna det kallar jag fynd.

                                             
 I måndags när jag va inne i stan med angii så kunde jag låta bli att shoppa lite. Den grymma asken kommer från Indiska (så klart) 49 kr. Mina favorit trosor kommer från Cubus 39 kr. Och mina nya favoriter från twillfit 20 kr på rea. snacka om fynd.

                                             
 I förra veckan fynda jag även den här te-silen ja jag vet jag är konstig som köper tasilar men den va ju så fin från indiska.
 Och den här bikini underdelen från Lindex för bara 35 kr. Hur snygg som helst. 


// Åsa  

Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Ooh vilka kap britta, fin bikini och billig ocksa!:D

<3

2009-08-12 @ 19:50:27
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: netten

Du och dina konstiga fynd. jag håller med om att du shoppar annorlunda saker. pusssss

2009-08-13 @ 19:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0