fredag

Hejsan vänner
ja jag vet jag har varit usel på att uppdatera. Jag vet bara inte vad jag ska skiva om.
Igår så va jag och Emelie inne i stan och kolla runt lite. Och shoppa lite smått så klart. Jag köpte ett par helt underbara skor. Som jag är helt kär i men tyvär inte vet om jag har råd med. (ska visa bild). Och i går kväll så va jag på bio med en kompis. Vi såg linje 123 kapad. Väldigt bra tycker jag.
idag har jag bara slappat framför tven. Ikväll ska jag på middag hemma hos Elin. Trevligt värre.

// Åsa

Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Jag saknar uppdatering hallå, jag är er trogna läsare älskar och läsa om vad ni hittar på för kul.

Pussar och kramar från Mig

2009-08-30 @ 20:49:57
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0