Tisdag

Godmorgon, idag är det jobb på schemat sen ska jag träffa en tjej kompis i stan.....
Sitter just nu och halv sover framför datan dom som känner mig vet att jag inte är världens morgon människa hahaha....
Jag har lite skräck för om jag börjar plugga i höst att börja klockan 8 på morgonen o så vet inte hur jag ska komma upp.
Ne snart ska jag dra. Igår var det en tjej här som sålde hud vårds och smink produkter från Mary Kay till mig och mina systrar o min mamma... Och fick göra en sjukt snygg sotig make up... Köpte ögonskuggorna man behöver för att göra den, en eyeliner och en jätte bra eye primer dom gör att ögonskuggorna sitter där dom ska....
Kommer säkert inte bli lika snyggt när jag gör det själm men får försöka om det blir bra lovar jag att visa en bild heheh...
Ne nu måste jag käka frukost...

Ha en bra dag Kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0