TGIF

Halloj, såååå skönt med fredag är ledig idag och har varit med lillan hos tandläkaren och vart och lämnat henne i skolan... nu håller jag på o tvätta och ska städa snart.... En liten mamma är precis vad jag är hehehe... kanske är dags snart : P hahah...
Just nu sitter jag i sängen och slappar är riktigt sugen på att shoppa men plånboken säger nej : (
Så jag får väll lyda, men ska ta det ganska lugnt idag för imorgon blir det full rulle hela dan... min mamma har fyllt 50 som sagt och vi firar det med öppethus och för att hon ska kunna ta hand om gästerna så är det jag och mina syskon som ska hålla i allt pust och jag kan ju säga det att det ska komma runt 50 pers så det kommer bli mycket folk men det ska nog gå. Men lite senare idag ska jag träffa några tjej kompisar och fika det ska bli mys : )
Tonade föresten håret här om dan är riktigt nöjd men funderar på att färga nästa gång men har aldrig färgat håret förut bara tonat så är lite nervös funderar på att gå och göra det hos frisören så det blir riktigt bra.....
Tog en bild tidigare för att visa min nya hårfärg men kameran vill inte samarbeta med mig men den ser ut ung. så här 
lite rödare kanske... 

Om ni har några tips på någon frisör som är bra på färgning i Stockholm till ett bra pris så blir jag glad eller om ni har några andra bra tips angående färgning....

Ha en bra dag Kramar Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0