onsdag

Hejsan bloggen.
gud vad jag har haft mycket att göra idag. Va till och med tvungen att gå upp tidigare för att hinna med alt. jag gick altså upp redan 20 över sju för att gå till gymmet och träna en timme. Sen åkte jag till min praktik hod möbelrenoveraren och fortfatte på mammas köksstolar som aldrig vill bli klara. Uch vaa svårt det ska va då. Jag kommer ju hinna tröttna innan dom är klara. Sen sprang jag till odenplan där jag åt en snabb lunch med en kompis. Rikigt trevligt. Sen åkte jag iväg till jobbet. Efter jobbet ska jag hem och packa för på fredag åker jag syrran, angii åå pappa till landet och imorgon jobbar jag hela dagen sen så ska jag på inflyttingsfest så då hinner jag inte. ojojoj hur ska jag hinna alt.

Idag las även ansökan till en av skolorna jag söker till på lådan. Håll tummarna.

// Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0