Helgen.

Jag måste ju bestätta om helgen. Har ju inte hunnit med det eftersom jag har haft ett fullt shema i helgen. Där av den dåliga uppdateringen i helgen.

Ja i fredags så jobbade jag ju fram till klockan 18. Sen skynda jag mig hem och fixca mig lite innan jag möta upp Liz som va hemma över påsk och åkte ut till täby. Där vi trodde att vi skulle på påsk fest hos en kompis men han hade missuppfattat det hela lite. SÅ vi satt hemma hoss honnom 11 tjej och han. Sen gick vi vidare till nästa fest som va i en liten etta Men där orka vi inte stanna så länga så då åkte vi vidare till nästa fest som inte hella va så rolig så då bestämmde jag och Sp oss att vi skulle åka in till stan istället. Där gick vi på ett ställe som heter herrby jeams ett rock ställe. Vilket va kul.
I lördags då så mötte jag upp syrran och Angii vi åkte in till stan njöt av det fina vädret och tog en fika i solen.
Sen åkte vi hem och jag och syrran hade påsk middag. Väldigt gott. Sen så kom LIz och hennes lilla syster hit. Och en del killar från min gamala skola. Vi hade lite grillfest på grillplatsen här hemma och sen va vi hemma hos mig och hade det trevligt. Galet rolig kväll. Länge sen jag skratta så mycket.
Och så i söndags så tog jag det lungt på förmiddagen städa lite här hemme och sen mötte jag upp Liz och hennes lillasysten igen. Vi Åkte hem till en kompis vid slussen där vi satt och såpela tvspel och drack goda drinkar. Han har som en egen bar hemma så det va färgglada drinkar för hela slanten. Kvällen sluta tidigt vilket va bra.
Och i går så va det bara att gå upp tidigt och baka då jag och syrran åkte hem och hälsa på mormor och morfar igår. Vi fika och hade det trevligt som vanligt. Städa lite också då  gamlingarna inte orkar det längre. Igår va jag bara hemma och tog det lungt.


första kvääen i fredags på första stället. lyssnar på fin sång.


Liz har missuppfattat det här med gitar och trodde att det var en cello.



Hemma hoss mig andra kvällen. Ja jag gillar min mössa



färgglada drinkar



Liz och lillasyster. söt nöstar



fille the rille.



den nya sortens taxi i sthlm. lite mer miljövänlig.

// Åsa

Kommentarer
Postat av: Jossan

Aah ni verkar ha haft d hur mysigt som helst ju fina bilder och fina tjejer.. Ni ar bast ju, saknar dig britta!

2009-04-15 @ 18:48:27
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Anonym

britta lille. du menar min mössa. Ni så ut att ha roligt. Färgglada drinkar är aldrig fel.

kram

2009-04-15 @ 19:02:48
Postat av: Åsa

det blev min mössa bertta. nej färgglada drinkar gillar jag.

2009-04-16 @ 15:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0