helgen

Hejsan mina underbara läsare. Förlåt för det dåliga icke existerande uppdaterandet i helgen. Jag har helt enkelt inte haft tid.
Ja jag tänkte då att jag skulle besrätta lite om min underbara helg.

Ifredags så börja dagen med som sagt att åka till IKEA med mamma och pappa dom skulle köpa nya sängar upp till vårt landställe. Efter många om och men så hitta dom jätte fina sängar. Sen åkte jag hem hämta min träningsväska och sen åkte jag till sundbyberg och hälsa på en kompis som jobbar där på en pub. Helt underbart att sitta där i solen och dricka en kall cola. Vi snacka lite skit. Sen åkte jag vidare till vällingby och gymmet. S¨skönt att va igång och träna igen.
efter det sprang jag förbi på jobbet och hälsa på dom som jobbar på cafet mittimot. Va där en snabbis tog en snabb fika. Sen åkte jag hem lämmna av väskan och hämta strumpor sen åkte jag in till stan där jag träffa angii vi tog en lång promenad i stockholms kvällen. Det va riktikt skönt ute och skönt att promenera. Sen så åkte jag hem och sommna i soffan.

Ilördags gick ja upp tidigt och åkte hem till Emelie. Jag satt på hennes tomt medans hon måla om i hennes söta lilla stuga. Sen gick vi och köpte jordgubbar och glass sen satte vi oss i en park och sola. Lyckades faktiskt få lite färg.
Va där hela dagen och bara njöt av vädret.
Sen åkte jag hem och laga mat och vänta på en kompis som kom hit och åt mat och så föra vi lite för på kvällen så gick vi ut och gjorde stan osäker. det va en helt okej kväll vi va på ambasadur vilket jag tycker är ett rätt så överskattat ställe med alldeles för högt inträde. Va hemma innan tre.

Igår söndag så vakna jag vid 10 och kände att nu måste jag bara ut. Så jag städa iording här hemma och sen möte jag upp angii och syrran inne i stan vi kolla runt i några butiker sen gick vi ut på djurgårn och satte oss och hade piknik i solen med jordgubbar och goda mackor. Det va riktigt skönt.
Sen så åkte jag hem till syrran och åt en god middag och kolla på tv.

En helt underbar helt med massor med sol med andra ord.

// Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0