Helgen

Hellu, nu sitter jag i sängen med datan och t'änkte bara jag skulle skriva några rader innan jag ska sussa....
Tycker helgen har gått riktigt fort, igår så var jag med Åsa inne i stan och fönstershoppade riktigt mysigt och sen åkte jag hem mötte upp sofia och så hängde vi hemma hos henne ett tag snackade lite o käka sen gjorde vi iordning oss o gick ut riktigt kul var det och idag skulle jag hjälpa till i söndagsskolan i kyrkan o eftersom jag inte kunde sova av nån konstig anledning eftersom jag bara sovit typ 4 timmar så gick jag hem och hade en trevlig frukost med mamma. Sen åkte jag till kyrkan barnen var jätte snälla. Sen åkte jag bara hem och åt tittade på kärlek 3000. Höll på o somna på slutet men ville se så jag lyckades hålla mig vaken men när filmen var slut gav jag upp och deckade på soffan i ung 2 timmar... Vakna o var helt borta i huvet heheh... Så jag hoppas jag kan sova nu med jag tror jag kan det ändå : )
Imorn är det jobb för hela slanten, som mina måndagar brukar bestå av då jag jobbar på båda mina butiken....

Ne ska läsa lite bloggar sen ska jag sova

Kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0