fredag och lördag

ojj vaa dåligt det har varit med uppdaterade från min sida. Jag har väl helt enkelt inte haft tid.
I fredags så som sagt så va jag ledig. Är ju det som sagt varje fredag nu fram över eftersom dom har dragit ner på mina tider på jobbet.
Så i fredags så åkte jag och mötte Emelie vid mariatorget och sen gick vi ner mot vår gamala skola där vi gjorde n'stan klart våra arbetsprover till skol ansökingarna. Sen så åkte jag hem till angii och hjälpte henne att tvätta håret eftersom hon inte kan det då hon har opererat handen. Vi tog en fika sen åkte jag in mot stan där jag fixa några äreden och sen så åkte jag och mötte syrran innan vi åkte hem hit och åt en god middag med mamma. Och sen hade vi mys kväll här hemma med jordgubbar popcorn och hemma gjorda cocosbollar som jag stod och gjorde snäll som jag är.

Idag har jag varit inne i stan med Emelie vi skulle bara ha gått till panduro med som vanligt för att vi är så bra på det så blev vi kvar inne i stan och kolla runt. Hitta en massa kul som jag vill shoppa när jag har fått min lön. Men tyvär så måste jag ju spara en hel del. Hade värkligen en rolig dag. Även fast det va så kalt. Sen så har jag bara varit hemma. tänkte att jag skulle lägga mig framför tven och kolla på film snart.


Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0