En liten lista

Lovar du att vara ärlig?  Jag har ingenting att dölja
Du heter: Emelie

Smeknamn: Emi, em, emme

Låt som när du är ledsen sörjer till? det löser sig - timbuktu
Beroende av: lakrits, min familj o mina vänner

Vad behöver du mest just nu: en säng
Vad tror folk om dig?jag hoppas att många tror att jag är snäll, glad .men vet att många som inte känner mig kan uppfatta mig som blyg ibland

Stämmer det? Bly? inte direkt är snarare så att om jag inte har nått o säga så håller jag tyst istället för att snacka massa skit.

Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår

Vad säger du för att imponera på någon? är mig själv :)
Hur imponerar man på dig? jag är nog ganska svår att bli impad tror jag men när man verkligen vågar vara sig själv och står upp för det man tror på o den man är oavsett vad då blir jag imponerad

Brukar du skratta för dig själv?  ja, o det händer för ofta är känd bland mina vänner att skratta åt mina egna skämt hahah...

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ring eller messa när du är påväg hem kram mamma : )

Var bor du? Enskede, stockholm

Trivs du där: Sthlm i mitt hjärta

Äger du några converse: ne tyvär

Sprit, cider, vin eller öl:gillar inte lkohol så mycket men cider

Vad har du för mobil:en nokia vet inye modellen men ganska ny

Nästa mål i ditt liv: börja plugga

Hur svarar du i mobilen: hallå om det är nån jag känner om det är okänt nummer då är det oftast jobb så då säger jag "hej det är emelie"

Vem ringde du senast? sofia

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vi pratade om att hon börjar bli sjuk o lite annat

Antal timmar sömn inatt: 8 - 9 ung

Sov du ensam: Nej med sofia

Brukar du komma i tid: Ja oftast tidig till o med

När mår du bra: När mina nära mår bra

När blev du fotad senast: I lördags när jag var ute tror jag

Hur känner du dig nu: Trött och sliten lite små deppig

Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt jeans blått

Vad tycker du om fötter: stora spetsiga o oftast blå slagna

Vad saknar du: min kärlek

Favorit dryck på morgonen: juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: väldigt olika men mellan 22 - 01 ung

Är du blyg? Ne min kan bli lite tillbaka dragen i större samanhang o låter andra ta för sig istället

Sysslar du med någon idrott: Ne tyvär inte, idrott har aldrig varit min starka sida
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek men förälskelse som kan leda till kärlek

Är du nöjd med ditt liv: ja gsnska iallafall

Vad är det värsta du vet? människor som tror dom är bättre än andra o rasism

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på vilket datum i månaden det är

Vad längtar du till? sommaren o bara ben

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja det har jag absloute har både några väldigt nära o många bra vänner

Om fem månader: vill jag ha börjat plugga
Om ett år?: Då vill jag vara kär o ha tillräkligt mkt pengar för att kunna tågluffa i europa
Du samlar på: kläder o skor

Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma eller steffi

Har du strumpor på dig nu: japp

Är det okej att gråta: ja det är alltid okej att gråta

När grät du senast: kommer inte ihåg

Bär du glasögon eller linser: ne men måste kolla min syn är lite orolig att jag behöver glasögon

Har du piercing: ja i öronen o naveln

Vill du gifta dig: Ja en dag

Vill du ha barn: ja älskar barn

Är du bra på att laga mat: ja brukar få höra det iallafall

Är du flygrädd: lite hatar att lyfta

Hur vig är du: tänk på ett kassa skåp ung så vig är jag

Vilken är din favoritglass: citron sorbe

Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag

Bor dina föräldrar tillsammans: japp gifta i 30 år iår

Vilken ögonfärg har du: bruna

Röker du: Nej har testat o fest rökt förut men inget jag skulle börja med

Hur ofta tränar/motionerar du: alldeles för sellan

Vad är det viktigaste i livet?: att känna att man har människor man älskar o litar på som alltid stöttar än oavsett!

ni orkade säkert inte läsa hela men snodde den från blondinbella

Kram emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0