En lista

Hittade den här listan hos michaela och tänkte att jag skulle göra den : )

Hur känner du dig just nu? Lte trött och tänker lite för mycket som vanligt annars ganska bra
Vem är den roligaste människan du känner? Det måste nog vara Lwam.
Gillar du att slåss? Nej jag hatar konflikter inte på det sättet att jag är rädd för det mer att jag inte gillar och såra folk
Sparare eller slösare? Lite mitt emellan har koll på mina pengar men tycker om att spendera
Din drömväska? En Chanel väska
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? mamma som snackar heheh...
Ditt favorit svärord? svär inte så, skit hahah...
Pålägg som gäller? salami eller ost annars skagenröra
Tatueringar, piercingar? har piercing i naveln men ingen tatuering
Vad känner du för distansförhållande? Vet inte riktigt aldrig haft ett själv men sett sånna som funkat riktigt bra och sånna som inte funkat alls...
Gillar du att vara själv? Ja det gör jag absolut ettav mina motton är att alltid vara mig själv oavsett vad
Vad har du lärt dig från dina tidigare förhållanden? Att jag ska lita på mig själv och lyssna på mina instinkter
Har du dejtat någon miljadär någon gång? Ne heheh...
Vad tycker du om droger? Att det är skit

//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0