nu börjar de

Hejsan alla min kära vänner
Hur är det med er idag? med mig är det bara bra. Förlåt för det oerhört dåliga uppdaterandet under förra veckan. Min kära vän liz kom hem förra måndagen ffrån dubai och va hemma tills i går då hon flytta till Borås för att plugga där i ett år. Så jag ängna så mycket till jag bara kunde förra veckan till att umgås med henne. Men nu har hon åkte buhuu :( .
Ihelgen så har jag jobbat. Men i fredags kväll satt jag hemma hoss syrran med liz och några kompisar och drak lite goda drinkar och snacka en jävla massa skit. Sen i lördags jobba jag och efter det åkte jag direkt hem till en tjej som jobbar brevid mig vi spela lite spel och drak vin. Sen när dom skulle dra vidare ut och dansa så åkte jag hem och sov. Måste ta och bli frisk från min jobbiga förskylinga som jag lyckas dra på mig.
Sen igår så gick jag upp med tuppen och åkte hem till liz och vinka hej då till henna. Uch kommer att sakna henne grymt mycket.
Sen så va jag tvungen att åka hem och ta tag i mitt rum. Det såg ut som ett bejrut. Jag vet inte man jag måste ha att troll boende i mitt rum som stöckar ner hela tiden. för det kan ju inte va jag. Jag tycker jag bara städar och städar hela tiden men det lik förbannat stökigt på en gång.
Och i går kväll så blev jag bjuden på middag hemma hos syrran Hon laga jätte god pasta i ugn. Vi hade en jätte mysig kväll framför tven. vet ni va min älskings serie har börjat  ONE TREE HILL. I LOVE IT.

Jag har just anmällt mig till ännu en termin till min favorit kurs Silversmide. Nu nu ska de göras smycken. börjar nästa vecka på tisdag.

hörs senare

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Jossan

Inte visste jag att du var ett så stort fan av One tree hill. Där ser man, personligen älsklar jag Andra avenyn!



2008-09-10 @ 21:57:36
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0