Höstens skor

Dom här skorna har jag blivit helt såld på. Såg dom hos Engla och dom är ju helt underbara, hade lite svårt för kilklackar för ett tag sen och jag är fortfarande väldigt kräsen med hur don ska se ut men dom här var riktigt fina och det finns ju inga skönare klackar en kilen : ) Dom finns som budget variant hos H&M också men jag tror jag vill ha dom här faktiskt, Dom här kommer från Vagabond och kostar 800 och dom från H&M går på 298 men då går ju inte kvaliten ens att jämföra så med nästa lön om dom finns kvar så ska dom bli mina : )
Annars vill jag ha ett par lågklackade svarta stövlar men där får det bli ett par lite billigare från skopunkten eller nått. Jag tror inte jag vågar köpa ett par riktigt dyra skinn stövlar iggen på ett tag köpte ett par förut och det blev världens problem när dom gick sönder efter bara ett par gånger men jag tror jag vill ha nått liknande som dom här nedanför. Båda kommer från Skopunkten o kostar 399 styck tror jag..... Sen behöver jag ett par vanliga ballerina skor som jag kan ha på jobbet ett par svarta såklart... mycket man behöver och mycket svart : ) nee nu ska jag snart gå o lägga mig ska jobba kl 8 i morgon bitti hos olle fotografen så jag kanske skriver nått litet då ha det bra så längre

  

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0