fredag

hejsan mina vänner.
Hur mår ni idag?
Jag mår bra. Va uppe jätte tidigt idag för va mig. Gick upp kvart över 7. För att va hoss läkaren kvart över åtta. Va och kolla mina leverfläckar så att dom inte är farliga på något sätt och docktorn sa att det inte va någon fara med dom als.
Sen efter det skynda jag mig hem ducha snabbat som blixten och sen åkte jag till jobbet där jag är nu.
Idag jobbar jag till kl 16 sen efter det vet jag inte als vad jag ska göra. Nått kul vill jag hitta på iallfall.

nej åter till arbetet.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Visst men jag förstår inte vad som har gått fel för det är ju hur enkelt som helst:P



Har du ett VISA kort som man kan betala med över internet?

2008-09-26 @ 15:24:11
URL: http://darlingno1.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Visst men jag förstår inte vad som har gått fel för det är ju hur enkelt som helst:P



Har du ett VISA kort som man kan betala med över internet?

2008-09-26 @ 15:24:12
URL: http://darlingno1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0