äntligen fredag

Hejsan alla kära vänner.
Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra solen skiner och det är äntligen fredag.
Vad ska ni göra för nått kul idag? själv ska jag jobba börjar som vanligt kl 2 och slutar kl 8 då ska jag in till söder och ta en öl med en kille jag träffa nere i alanya.
Ihelgen är det fullt upp för min del. Imorogn lördag ska jag först på dagen hjälpa syrran att göra i ording hemma hoss henne. Sen ska vi ha kräft skiva hemma hoss farmor det är jag syrran faster våran kusin vitamin och farmor som ska sitta och äta lite kräftor och dricka vin. Ska bli super mysigt. Och så på söndag kommer emelie hit hem till mig vi ska väl sitta och sy lite och fixa lite med bloggen de va evigheter sen vi sågs.
Ska försöka att blogga så fort om jag får någon tid.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0