torsdag

Hejsan alla glada.
Hur är det med er i dag? Med mig är det bara bra. är inte lika pigg idag det regnar ute det gör inte att man blir gladare. Jag är mäst spänd jag ska nämeligen åka och göra min andra tatuering idag. Den ska sitta i nacken. Jossan ska följa med mig som moraliskt stöd typ.
Sen blir det jobb som vanligt mellan 14 och 20. Efter det ska jag åka hem till syrran så hon kan hjälpa mig att göra ren tatueringen och så i morgon bitti.

nej nu måste jag packa väskan.

kramar Åsa

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Oj en till?! Vad blir det den här gången? Tror ni har blivit lite besatta! :)



Hur går det förresten, har du hunnit göra någonting på halsbandet?



Kram

/Johanna

2008-10-09 @ 12:44:35
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0