söndag och jag är sjuk

hejsan bloggen. sorry för det dåliga uppdaterandet här på bloggen. Det har varit lite och göra. Igår va jag i vällingby på dagen och köpte en present till jossan och en helt underbar kappa från sisters.
Igår kväll va jag hemma hos jossan och fira hennes födelsedag med hennes familj och vänner. Jag måste bara säga jossan din släkt är hel skön.
Vi va hemma hoss henne och åt massor med god mat och tårta. Sen åkite vi in till stan vi skulle ha gått på fest på kth men det va så lång kö så det orka vi inte med så vi åkte till ett ställe som heter imperiet som ligger gömd i skrapan på söder. Ett litet lungt ställe. Men det fans ingenstans att dansa där så vi gick till kavarnen men vi blev inte långvariga där heller eftersom jag är sjuk så orka jag inte så mycket.
Idag har jag bara varit hemma kollat på tv sovit middag 2 gånger kollat på tv. Som om det inte vore nog med att jag är förskyld och har hosta så har mina visdomständer börjat göra ont igen. Jag kan knappt öppna munnen utan att det gör ont. Jag orkar värkligen inte det här just nu. varför ska alt komma sammtidigt?

nej tillbaka till tven.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0