Måndag ny vecka

hejsan alla morogn pigga.
Hur är det med er idag mina vänner? Med mig är det bara bra. Är faktiskt väldigt pigg idag med tanke på att jag va ute igår på Anker. Vakna till och med innan klockan. Sjukt. Kvällen igår va jätte trevlig vi va fyran tjejer som satt där och fira Elins födelsedag och drack lite cider.
Idag är det jobb mellan 10-16 sen ska jag hem och strida lite med forever 21 jag gjorde ju en beställing därifrån för ett antal veckor sen men dom måste ha varit trögfattade eller nått för dom sickade inte orden för det va nått i min adddres som dom inte förstod. Så dom maila oss om det och sa att jag skulle få pengarna tillbaka. Och vi har mailjat tillbaka till dom men jag har fortfarande inte fått mina pengar. Så i eftermiddag ska jag och pappa ringa tilll dom och fråga var pengarna har tagit vägen.
Ikväll blir det en slapp kväll framför tven. City akuten går ju i kväll.

nej dag ii sätta fart.

Åsa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jo då bilden är jättefin :)



Oj då har du inte fått tillbaka pengarna?

2008-10-13 @ 10:46:25
URL: http://darlingno1.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Det låter ju väldigt skumt, bra att ni ringer till dom.

Hur mycket har dom dragit?

2008-10-13 @ 11:15:49
URL: http://darlingno1.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh så mycket, hoppas verkligen du får tillbaka pengarna snart då

2008-10-13 @ 15:13:30
URL: http://darlingno1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0