Lycka

Sitter på jobbet och samtidigt lyssnar jag på lugna favoriter och dagens ämne dom diskuterar är lycka och så frågade dom en lyssnare vad lycka var och han sa: Lyckan kommer lyckan går om man inte någon gång varit olycklig så är det svårare att vara lycklig... och det är ju sant om man aldrig varit olycklig så uppskattar man inte lycka lika mycket... : )
lite funderingar sådär : ) Något som gjorde mig lycklig idag var när min chef gav mig ett jätte bra erbjudande att köpa hans Canon eos 450 D sjukt bra och den är nästan använd och jag får den + ett jätte bra objektiv till ett super bra pris : )
Ska föresten visa min shopping från förja helgen med Åsa också...


En bild på kameran som snart ska bli min : D

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0