fredag

hejsan och godmorogn bloggen.

Hur är det med er idag? med mig är det bara bara bra det svider lite på ryggen efter tatueringen. (ska berätta mer om den senare) Idag är det jobb som gäller mellan 10-16 sen efter de ska jag träffa upp syrran vi ska åka till kista och äta lite mat. och så ikväll kommer angii och staffie över och vi ska sitta på min balkong och röka lite vatten pipa och dricka vin. Ur mysigt. Jag säger bara de äntligen helg. Men shit va veckan har gått fort.

Ja till tatueringen då då. Jag kan milt sägar att det gjorde grymt ont. AJ AJ AJ. Jossan och hon som tatuera mig fick göra andingsövningar med mig så jag inte skulle svima. Shit vilken smärta. Asså om ni ska göra en taruering sätt den istänna fall där det fint lite mer underhudsfet än vad det gör på ryggen. Den jag gjorde på höften kändes ingenting om man jämnför med den på ryggen de va smärta. Men jag klara av det även fast jag ville sluta efter halva. Och snyggt blev de. (bilder kommer sen när den har läkt lite.) Och nu för att jag va så duktig så ska jag få tårta av jossan. snällt va?

dags att göra sig i ording och åka till jobbet.


Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag vet att jag är skyldig dig en tårtbit.Men du borde faktiskt gratta mig för körkortet i din blogg!:P

2008-10-12 @ 02:54:25
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0