fredag

Hejsan mina vänner. hur är det med er idag?
Med mig är det bara bra. känner mig så där glad idag. Underbart.
Idag Är det jobb som vanligt mellan 14-20 efter jobbet ska jag hem till syrran och ha mys kväll vi ska pyssla med pärlor och kolla på film. Trevligt. Och innan jobbet aldeles snart ska jag ta och åka in till stan och köpa ett par jeans som jag såg i går. Sjukt snygga.

Assså jag har ett problem jag måste hitta ett par nya skorsom jag kan ha nu i höst vinter. Jag går runt i mina vita sommar tyg skor. Fördet första är det kalt och sen så ser det lite konstigt ut. Jag fattar inte men det är sjult svårt tycker jag och hitta skor. Kan någon hjälpa mig och tipsa mig om var man kan hitta snygga skor?

Kram åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0