Söndag

hejsan bloggen.
Hur är det med er idag ? med mig är det bara bra lite seg efter lite för lite sovande i helgen.
Igår hade jag en rolig kväll som vanligt när det gäller Dubliner. Vi dansa och hade det trevligt.
va hemma vid en halv fyra och jag vakna vid 10. Av att mina "underbara " grannar skrek i porten. Uch vad jag saknar min halvdöva tant till granne som bode där förut. hatar att bli väckt på morgonen.

Idag ska jag åka hem till min mormor och städa lite det va länge sen jag va där och någon måste ju städa. Sen ikväll ska jag bara tycka synd om mig själv varför vet jag inte. Laga mat och kolla på tv. Jag har ju varit ensam hemma hela helgen så jag måste väl diska också. Åhh jag som hatar och diska. Jag måste ha en disk maskin när jag flyttar hemmifrån jag tycker det är så tråkigt.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0