onsdag

Hejsan hoppsan kaloppsen

Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra. Har haft en lugn skön morgon hemma framför tven. Har fixa lite i rummet och kolla på konståking. Jag bara älskar konståking man kan bara sitta och titta utan att behöva tänka typ.

Igår på kursen så gick det jätte bra. Jag han klart med jätte mycket smycken.
  
tvår armband ett som jag har tänkt att hänga olika berlocker på och ett syskon armband som jag och syrran har likadana

  
sen två hängen till halsband som jag bara ska köpa kjedor till

 

en tvåsidig berlock som jag ochså ska ha runt halsen i en kjeda.

sen gjorde jag ett armbande också men det måste jag förminska.

Sen fynda jag värsta jackan på hm som jag visr bild på sen

nej nu har jag en del och göra ska förbi posten. sen förbi angiis jobb och sen till jobbet.


Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0