Onsdag

Hejsan mina läsare
Hur är det med er idag? Med mig är det bara bra. Vaknade jätte tidigt idag. Redan innan 8 men jag vägrar att gå upp innan 8. Sen har jag ätit en god frukost kollat lite på tv städat lite i rummet.
Och just nu håller jag och mamma på och rotar igenom hela lägenheten och letar efter kläder och skänka bort. Dom har nämeligen kläd insamling här på gården på fredag och då tänkte vi passa på att skönka bort lite kläder till behövande.
Det käns faktiskt sjukt bra att skänka bort kläder till behövande. Man har så sjuk mycket kläder som man aldrig använder och så kan man lika gjärna skänka bort dom till dom som behöver dom bättre.
ÅHh så duktig jag känner mig.
Idag är det jobb som gäller mellan 14- 20

// kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0