helgen

ja nu då så tänkte jag att jag skulle ta och berätta om min helg då då.
Ja i fredags så hade jag först en helt sjukt stressig dag på jobbet. Va har en hel del att göra nu inför jul. Jag tror jag inte jag har haft så här mycket att göra sen jag började på det här jobbet.
Efter jobbet skynda jag mig in till stan och köpte det sista till liz present och sen så åkte jag hem och gjorde mig i ording. För att åka hem till liz och förfesta lite. åhh det va sjukt kul att träffa henne igen efter 2 månader. Och alla andra också det va länge sen. Vi satt hemma hoss liz och föra och hade det trevligt. Sen gick vi till ett ställe som heter pans och ligger i gamla stan. Det va faktiskt ett roligt ställe med bra musik. Va hemma vid 4.

Väcktes av granarna som stod ute i porten och banka klocken 9 i lördags morrse. Blev sjukt chockad när jag kolla ut genom fönstret SNÖ och inte lite heller. Det va inte en snöflinga på marken när jag gick och la mig vid fyra så det måste ha kommit 15 cm på bara 5 timmar herre jesus. Kolla på tv lite men va aldeles för rast lös så jag ringde till angii och vi besluta oss för att åka hela vägen till skärholmen hade inte varit där tidigare så det va kul och se och det blv så klart lite shopping. tröja trosor och en julsak. (ska ta bild)
Sen åkte vi in till stan kolla runt lite och sen va det bara att åka hem och förbereda sig inför en till  utekväll. Då begav det av till ett av favorit ställerna Dubliner en pub på norrmalnstorg. som har trubadurer och underbar stämming.
En rolig kväll va hemma vid 3.

Imorrse så väcktes jag igen av mina jävla grannar som står ute i porten och pankar igen. Ja nu är det krig det är bara jag som får låta i denna port och det är inte okej att panka 10 en söndags morgon. Krig,
Idag så har jag varit hemma hoss min mormor och städat lite. Gamlingarna är 90 år gamla och orkar inte damsuga och det är väl det minsta man kan göra för dom. Dom som har byggt upp vårat samhälle. städa lite åt dom sen så fika vi lite så mormor kunde få prata av sig lite
ikväll så har jag bara varit hemma framför tven.

natti Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0