Tvätt torsdag

Hej Hej nu vet jag äntligen hur man ska komma in på bloggen. Dom har ju hållt på o göra om här på blogg.se ett tag och jag har inte kunnat komma in därav har det varit segt med bloggande från min sida. Men nu ska det bli bättre. Idag är det torsdag och då står tvättning först på schemat och nu ringde en jobba kompis och frågade om jag kan jobba från 15:00 och eftersom att jag jobbar så lite så måste jag säga ja. Så nu har jag lite bråttom helt plötsligt. Trodde skulle vara ledig idag och skulle vara med A hela dan men nu blir det inte så : (
han ska komma när jag slutar vid 19:00 istället. Så nu måste jag skynda mig ska bada och så.....
Skriver ikväll igen när jag kommit hem ha en bra dag

Kramar Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

g

2008-05-17 @ 18:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0