svänga lurrviga och svettas

Åhh jag hade en helt underbar kväll igår.
Det börja med så klart att jag stressa hem från jobbet för att göra mig i ording. Sen så äkte jag in till stan där jag mötte upp tjejerna Vi gick till riddarkällaren i gamlastan. Fan vilket härligt ställe. Musiken folket alt. Jag kommer helt klart åka dit fler gånger. dansa hela natten lång och va inte hemma förns kl 4.
Imorrse  va det bara att kämpa sig upp och gå till jobbet.
Jag hade faktiskt barbent för första gången i går och idag. Har varit helt underbart väder ju.
Nej nu bär det iväg till nästa party.

kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Jossan

Hur länge har jag inte tjatat om att riddarkällaren är ass najs. Men när lyssnar man på Visa Jossan? Aldrig! hhaa.. En mycket toppen kväll och trevlig o allt..

2008-05-11 @ 23:55:14
URL: http://vossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0