överraskning #2

Ja som jag skrev tidigare så har jag och emelie suttit och gjort lite grejer som vi har tänkt att sälja här på bloggen.

Jag har suttit och gjort armband specigellt till detta endamål.




 

Fiskbensflätat armband i olika rosa lila färger med guldfärgat peace märke. Pris 89 kr + frakt.



 

Fiskbensflätat armband i mocka i tre olika rosa lila färger med silverspänne och härliga glittriga berlocker. Två stycken rosa kristaller. Ett hjärta med texten "made with love" och en blomma i rosa och kristaller. Pris 129 kr + frakt.



 

Detta underbara silverarmband med rosenkvarts, sötvattenpälor, silverplaterare pälor och swerovski kristaller. Är helt perfekt att ha i sommar till alla fester. Pris 109 kr + frakt.

Intresserade? Ja så klart ni är. Lämmna då en komentar i komentars fältet eller maila mig på
[email protected]

Kram Åsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0