Överraskningen 1

Ja som ni säkert läst så har jag och Emelie hållt på med en överrasking ett tag och jag har varit lite halv seg på att fota alt och så men här kommer första delen.

Mobilfodral som jag virkat helt själv.


 
Rosa och helt underbara.


   

Två stycken bredare rosa som passar bra både till mobil och Ipod. Bild nummer 2 en smalare rosa bäst till mobil. Och bild nummer 3 en färg glad och härlig lite hippi som passar bäst till mobil.

 

Dom bredare kostar 79 kr styck. Och är  7 cm bred och 10 cm hög.

 

Den smalare rosa kostar 59 kr styck den är 5 cm bred och 10 cm hög.

 

Den smala hippi kostar 59 kr styck den är 5 cm bred och 10 cm hög.


Alla priser är + frakt på 11 kr.

Ni kan även speciall beställa ett mobilfodral/ Ipodfodral efter era mott.

Det är bara att skiva en komentar eller maila mig på [email protected]

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0