Lördag

Hejsan.
Min kväll igår blev helt okej faktiskt. Satt hemma och hade det trevligt med mamma sen kom syrran hit också och höll oss sällskap.
Idag har jag haft en helt underbar dag inne i stan med Emelie. Vi har gått runt och suktat efter alla fina sakerna i alla butiker och jag har planerat vad jag ska köpa för min lön. Den kommer va slut innan jag äns fått den. Kan skiva en lååång önskelista till min födelsedag som är snart.
Hitta en massa tunikor och kjolar och skor. Och en helt underbar skin jacka från Zara i mortorcykel model. Helt sjukt snygg va den. Ja jag måste nog planera min lön lite smart för nästa månad. Med alt kul som händer.

Nej nu ska jag fortsätta med mina örhängen jag håller på med.

Kramar Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0