Kaos

Har försökt skriva ett inlägg flera dagar i rad nu men varhe gång så har antingen bloggen slutat funka eller så har nått med datorn strejkat..... Är hemma nu, skulle vara barnvakt åt Emilio nu på förmiddagen och var hemma hos dom o så ringer Steffi o säger att hon inte har något hemnyckel när hon är jälv hemma och sk gå till jobbet.... PANIK!!! så var tvungen att skynda mig hem med Emilio och det var lättare sagt än gort för först så skulle jag hämta vagnen och då har dom ytt nyckeln till barnvagns förådet och jag hade inte den som tur var så fanns det någon på reeptionen så att jag kunde få en ny.... Sen var jag vungen att springa till bussen med barnvagn och när jag kom dit så var det 3 till barnvagnar så jag fick inte plats... suck så jag beställde en taxi o nu sitter vi i soffan o äter mandarin : )
Bra start på dagen heheheh....

                                   

Hemsk bild på mig men det bjuder jag på : )


Kram Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0