jag är så smart

Jag är värkligen ett smart huvud ibland. Jag köpte ju ett par helt underbara skor tidigare i veckan. Och tänkte att jag skulle va lite fin idag nör jag va och sprang runt i stan. Men jag tänkte ju då inte på det att man kan få ont i fötterna. Och sant som det va sagt. f****n va ont jag fick i fötterna. Det slutade med att jag gick den sista biten barfota. nu går jag runt här som en alla sketande höna och känner mig allmänt fånig.
Vilket underbart väder det va idag. Och som vanligt så hade jag aldeles för mycket klädder. Jag hitta ialalfall en del av det jag va ute efter. Men tyvär glömmde jag köpa pälorna så mina örhängen blir inte klara idag heller.

ha en underbar kväll det ska jag ha.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0