Hallå Hallå

Hej nu har jag nyss kommit hem efter att ha varit hemma hos min mamma och pappa hela dan och arbetat på mina arbetsprover. Är nästan klar bara små saker kvar sen ska jag skicka iväge det... kommer vara helt överlycklig när jag är klar såååå skönt att bli av med det...... Försökte att skriva ett inläg ho mina föräldrar men bigg inte för blogg.se men aja skriver ju nu så : ) Ska lägga upp bilder på ett par alldeles underbara skor som jag köpte förra helgen med Åsa och ett par örhängen jag köpte från antikt, nytt och gammalt. Men dom bilderna kommer imorgon för dom finns på mina föräldrars data... En tjej kompis hade så sjukt snygga skor på sig igår kväll brån Bronx svart med platå o en klack på 13 cm det är inte dumt det va?? ehehe provade och jag blev väll si sådär 5 cm längre än A så jag ska nog inte köpa dom.. då skulle han slå mig haahha... Ikväll ska jag bara ta det lungt F och A kommer snart och har köpt massa godis o grejer till shlager och Steffi jobbar till nio så hon kommer sen också : ) Håler verkligen tummarna för Perelli men man vet aldri för alla grannländer brukar ju oftat rösta på varandra men hoppas kan man ju göra  : )
Nu ska jag sluta svamla och gå och vattna blommorna på ballkongen innan dom dör heheh...

Hej så länge // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0