en bättre dag onsdag

Ja som jag skev igår så hade jag en rätt dålig dag. Men den blev bättre. Dagen på jobbet va rätt lugn satt och virka. Efter jobbet så som vanligt på tisdagar så åkte jag till min älskade kurs. Han nästan helt klart med syskonarmbanden. Måste bara små fixa lite på dom. Sen så fick jag en hämsk nyhet det va sisat gången på kursen den här tisdagen. ÅHH nej. Men då sa min lärare att man kan köpa tre extra gånger och det måste jag ju så klart det får inte redan va slut.

Idag är det jobb som vanligt. Börjar extra tidigt idag eftersom vi ska ha ett event i butiken på fredag som vi ska förbereda.

vädret är underbart och solen skiner. Ja en bra dag helt enkelt.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0