1 Maj torsdag

ja i dag är det första maj och typ hela sverige är lediga men inte jag jag ska jobba. Men jag klagar inte man får bra betalt.
Åh min dag i går va helt underbar så där som det ska va när man är ledig. Först åkte jag in till stan men mamma vi åt lunch och kolla runt lite i butiker shoppa lite små saker på panduro ett helt underbart tyg som jag är helt kär i och lite andra små saker. Och så klart handla jag lite små saker på pärlshoppen så klart. Sen på eftermiddan mötte jag upp A vi gick till kungsträgården och hade det mysigt tog en glass och kolla på alla människor. hur trevligt som helt. längtar tills nästa helg.
Och på kbällen va jag bjuden på middag hemma hoss syrran vi åt tacos mumms. Små pysla hela kvällen.

Idag blir det jobb och sen hem och packa inför helgen uppe på landet. Vi ska gå på markand i rättvik. Jag, angii, syrran, syrrans kompis och pappa. hela bunten ska bli roligt och lite skönt att åka bort.

måste sätta fart nu
Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0