Underbara vinterväder

Jag älskar det här underbara vintervädret. Ni tycker säkert att jag är konstig eftersom dom flästa längtar efter vår och det gör jag ju också. Men jag älskar det här vintervädret. Vitt på backen och solen skiner det blir så vackert då ljust och fint.
Igår så va jag på en arbetsinterjuv. Den gick jätte bra det är en sko affär som ska öppna i vällingby. Håller tummarna för att jag ska få de. Sen va jag en snabbis inne i stan och köpte lite knappar till mitt och Emelies överrasking och pälor till mig själv.
Idag ska jag ut ett tag och njuta av det unmderbara vädret sen ska jag hem och påskpysla. Härligt va?
Vad ska ni göra en underbar dag som denna?

Ne nu ska jag sätta fart. Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0