Stendöd

Blir så irreterad har tappat bort min mobil laddare och fattar inte var den kan vara nån stans har letat precis överallt och den är helt borta. Och batteriet är stendött verkligen, perfekt speciellt för lilla mig som är totalt beroende av sin mobil. Sofia blev skvatt galen på mig när jag gick och frågade vaf klockan var hela tiden för jag kunde ju inte kolla själv hahah... Var föresten inne och såg filmen Jumper, hade hört att det skulle vara en riktig skit film så jag hade absolut inga förväntningar förutom att jag visste att han som har huvudrollen var skitsnygg heheh....
Men det var bra lite små taskigt gjord ibland så det såg riktigt overkligt ut men det funka för det mesta var var gjort sen drunknade man ju i Hayden Christensens ögon heheh... Den är godkänd iallafall. Ne nu måste jag sova ska upp och jobba imorn och måste dra till teknick magasinet och köpa en ny laddare suck har verkligen inte råd att slösa pengar på det men vad ska man göra....

God natt gott folk kramar Emelie

Ska föresten försöka bli bättre på att uppdatera men hur många gånger har jag inte sagt eller
tänkt det egentligen heheh.... men jag får väll försöka heheh.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0