Skärtorsdagen

idag har jag ränt runt stan elle4r ja nästan. Jag har varit och hämtat tyget som jag och mamma beställde vi har fått nya kökstolar som jag ska klä om nu i påsk. Sen åkte jag till fridhemsplan och fixa lite med pälor. efter åkte jag till vällingby och försökte byta ett par skor men det ville dom inte så nu sitter jag här med ett par skor som är för små. skit. Om det är någon som har stolek 40 och vill ha ett par oanvända svarta pumps så ärdet bara att höra av sig. 
just nu sitter jag hemma hoss syrran och ska snart se en film hade jag tänkt. 

Ha en underbar kväll kram åsa  

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Hmm.. jag har nog storlek 40 ungefär..! Kanske kan ta en fika på söndag??

Kram

2008-03-20 @ 20:28:48
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0